9.5.20

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ: Το Άρωμα μιας Χαρούμενης Παρακμής...Toυ Bασίλη Βασιλειάδη

Μία σειρά ποιημάτων, που βαδίζουν κάποιες φορές στα όρια γνωμικών.
 Ένα βιβλίο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ποτ-πουρι ενός
μεγαλύτερου συνόλου. 
Όπως και να χει με την αρωγή κάποιων ανθρώπων γράφτηκε και το κρατάω στα χέρια μου...
 Θα μπορούσα να πω πως ο μεγάλος εχθρός στη συγγραφή του ήταν η ματαιοδοξία και η εσωστρέφεια.
Ναι η εσωστρέφεια που μην κοροιδευόμαστε, όλοι άλλοι λίγο και άλλοι περισσότερο την φιλοξενούμε κάπου μέσα στο εγώ μας.
Ματαιοδοξία πάλι γιατί το να κάνω γραπτό λόγο τις σκέψεις μου μάλλον δεν θα ενδιέφερε και πολλούς αλλά και πόσο θα μπορούσε να γίνει τούτος ο κόσμος καλύτερος με τα γραφούμενα αυτού του βιβλίου.
Εδώ είναι η βοήθεια που πήρα από ανθρώπους για να ξεπεράσω αυτές τις αναστολές που φάνταζαν στο μυαλό μου σαν τη Σκύλα και τη Χάρυβδη και τελικά να αποφασίσω να εκδώσω ''Το Άρωμα μια Χαρούμενης Παρακμής''. Αναφέρθηκα σε κάποιο σημείο σε ποτ πουρί και αυτή είναι η αλήθεια.
Και το τονίζω γιατί το βιβλίο αντικατοπτρίζει την ανθρώπινη συμπεριφορά βγάζοντας πότε συναισθήματα αγάπης και εγωισμού και πότε πάθος έρωτα και μίσους.
Αγκαλιάζει την καθημερινότητα αλλά και εχθρεύεται το χρόνο.Αγαπάει τη ζωή αλλά θαυμάζει τον θάνατο. Αυτό κυρίες και κύριοι είναι ''Το Άρωμα μιας Χαρούμενης Παρακμής''Ένα βιβλίο που θα ήθελα να τονίσω πως είναι αφιερωμένο στη μνήμη της Νικολέτας.
 Το Άρωμα μιας Χαρούμενης Παρακμής είμαι εγώ αλλά και εσύ,θα μπορούσε να είναι ο καθένας μας.
Γιατί είναι η ομορφιά αλλά και η ασχήμια μας η ομορφιά αλλά και η ασχήμια της ζωής η ομορφιά αλλά και η ασχήμια του θανάτου...
 ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ, ΚΑΤΕΡΙΝΗ