11.5.20

Καταπληκτικές εικόνες από το back stage στις «Βάκχες» με τον φακό του Ευριπίδη Θεοδοσίου

 Ιούλιος 2013 !!!Ο φωτογράφος Ευριπίδης Θεοδοσίου γράφει στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook:«Αυτό το άλμπουμ προέκυψε εντελώς αυθόρμητα. Στα παρασκήνια του 42ου Φεστιβάλ Ολύμπου
και στην Παράσταση "Βάκχες" οι ηθοποιοί έτσι στα ξαφνικά και χωρίς κανέναν λόγο άρχισαν να τρέχουν στον χώρο του Αρχαίου λιμανιού του Μεγάλου Αλεξάνδρου... Άλλοι έτρεχαν, άλλοι έκαναν εξάσκηση στον ρόλο τους και άλλοι απολάμβαναν τον Πιερικό ουρανό κάτω από την σκιά του Ολύμπου.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, επειδή πολλοί θα περίμεναν να δουν και τον κ. Ρουβά στα backstage, οι bodyguards του μου απαγόρευσαν ρητά να τον φωτογραφίσω.Και επειδή θέλω να βγάλω το παράπονο μου, διότι οι bodyguards μου ζήτησαν να εγκαταλείψω την σκηνή και να φωτογραφίσω από τις κερκίδες. Σε συνομιλία που είχαμε με τον αξιαγάπητο κ. Λιγνάδη, όταν του ανέφερα πως με λένε Ευριπίδη μου είπε πως τον τραγωδό Ευριπίδη τον είχαν εξορίσει οι συντοπίτες του...Η απάντηση μου τον έκανε να γελάσει από αμηχανία: "Έτσι και εσείς κ. Λιγνάδη και εμένα που με λένε Ευριπίδη, με εξορίσατε από το σπίτι μου, από την σκηνή του Φεστιβάλ Ολύμπου."»






















https://m.eirinika.gr/article/14677/katapliktikes-eikones-apo-back-stage-stis-vakhes-me-ton-fako-toy-eyripidi-theodosioy