Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα της χρήσης της εφαρμογής Novoville στο Δήμο Κατερίνης, καθώς 259 από τα 532 αιτήματα δημοτών που αφορούν ζητήματα καθημερινότητας έχουν ήδη ικανοποιηθεί στις πρώτες 50 ημέρες λειτουργίας του προγράμματος. Η βελτίωση της καθημερινότητας, καθώς και η άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του δημότη της Κατερίνης έχει εξάλλου τεθεί ως πρώτη προτεραιότητα από τη δημοτική αρχή Κατερίνης και το δήμαρχο Κώστα Κουκοδήμο.
21.1.20
2.000 δημότες "επικοινωνούν" με το δήμο Κατερίνης μέσω της εφαρμογής novoville
Θέματα φωτισμού, πεζοδρομίων, πρασίνου & καθαριότητας απασχολούν κυρίως την καθημερινότητα των δημοτών
Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα της χρήσης της εφαρμογής Novoville στο Δήμο Κατερίνης, καθώς 259 από τα 532 αιτήματα δημοτών που αφορούν ζητήματα καθημερινότητας έχουν ήδη ικανοποιηθεί στις πρώτες 50 ημέρες λειτουργίας του προγράμματος. Η βελτίωση της καθημερινότητας, καθώς και η άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του δημότη της Κατερίνης έχει εξάλλου τεθεί ως πρώτη προτεραιότητα από τη δημοτική αρχή Κατερίνης και το δήμαρχο Κώστα Κουκοδήμο.
Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα της χρήσης της εφαρμογής Novoville στο Δήμο Κατερίνης, καθώς 259 από τα 532 αιτήματα δημοτών που αφορούν ζητήματα καθημερινότητας έχουν ήδη ικανοποιηθεί στις πρώτες 50 ημέρες λειτουργίας του προγράμματος. Η βελτίωση της καθημερινότητας, καθώς και η άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του δημότη της Κατερίνης έχει εξάλλου τεθεί ως πρώτη προτεραιότητα από τη δημοτική αρχή Κατερίνης και το δήμαρχο Κώστα Κουκοδήμο.