2.9.19

Ήταν λέει, στο σπίτι του πρωθυπουργού…ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου ΚΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙ-κρίσεων ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΤΡΙΑ


ΕΚΕΙΝΟΣ: Ζήσε Μάη μου!
ΑΥΤΟΣ: Θα ζήσω κι εγώ και ο Μάης.
Μια ζωή έχουμε να ζήσουμε… Μην την χαραμίζεις... Μην παίζεις
το παιχνίδι τους.
Άνοιξε τα μάτια σου, απελευθέρωσε τις  αισθήσεις σου να νοιώσεις την πατρίδα τα χρώματα της  πατρίδας  μας... Ζήσε τη φιλία, ζήσε τον έρωτα, την παράδοσή μας, την ποίηση,
πάλεψε μαζί μας να σωθείς  από την ανθρωπολογική αλλοίωση που μας απειλεί. Αν δεν ανασαίνεις  με όλα αυτά αν δεν έχεις  πείσμα, αγάπη, περηφάνια,  έχεις  ήδη πεθάνει με μερικές δεκάδες χαρτονομίσματα σφιχτά μες στα χέρια σου…
ΕΚΕΙΝΟΣ: Σε μένα μιλάς, δε μιλάς σε γκόμενα…-τριπλές!
ΑΥΤΟΣ: Με λες και  αλλοπαρμένο!!!!Εξάρες.
ΕΚΕΙΝΟΣ: Μ΄ αρέσουν αυτά που λες… Ωραία. Φανταστικά. Ξέρεις τι ωραία φτάνουν στα αυτιά μου…? Μπαίνουν από δω
[δείχνει τα αυτιά του] περνάνε  μέσα από τα σωληνάκια στον εγκέφαλο και τις μήνιγγες, και φτάνουν στο βάθος του μυαλού μου. Εκεί έχω ένα κόσκινο. Τα σκέφτομαι όλα, τα περνάω μια, δυο, τρεις φορές από το κόσκινο και ξέρεις που  καταλήγω; Πως δεν μπορούν να γίνουν πράξη...Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού...
ΑΥΤΟΣ: Διαφωνώ!  -Εξάρες: γύρισε το παλίοζαρο, γύρισε!-

 Εγώ θέλω την πολιτική ως τέχνη του ανέφικτου...το εφικτό κι εγώ το μπορώ. Για το ανέφικτο θέλω τους πολιτικούς. Ικανούς και προσηλωμένους στα ιδανικά και τις αξίες.
Πρέπει να σηκωθούμε να τα αλλάξουμε όλα. Είμαστε στον πάτο. Καιρός να σηκωθούμε ψηλά. Αυτή η κατάσταση μας έκανε να σκεφτούμε λογικά, γιατί όντως είχαμε παρασυρθεί. Αλλάξαμε. Κι αφού αλλάξαμε εμείς, μπορούμε να  αλλάξουμε και τον κόσμο. Να σηκώσουμε  το λάβαρο μιας καινούριας πρότασης ζωής. Με μια πατριωτική κυβέρνηση μπροστά, και το λαό να τη στηρίζει, είμαι σίγουρος ότι θα βρούμε το αληθινό νόημα της ανθρώπινης ύπαρξης. Το αληθινό νόημα κάθε ανθρώπινης πράξης.
ΕΚΕΙΝΟΣ: [ειρωνικά] Τι λες ρε παιδί μου…!
ΑΥΤΟΣ: [με πάθος]Κορόιδευε εσύ. Να δεις που θα γεννηθούν νέες δυναμικές και γόνιμες προτάσεις...
ΕΚΕΙΝΟΣ:...Και;
ΑΥΤΟΣ: Τι και; Θα δεις που με τις δικές μας δυνάμεις, η πατρίδα θα μπει σε τροχιά ανάπτυξης. Με τις δικές μας δυνάμεις. Μπορούμε μόνοι μας. Δε χρειαζόμαστε τους διεθνείς γκάνγκστερ που η κυβέρνηση προσκυνά, για να μας δείξουν. Δεν είμαστε εμείς φτωχοί συγγενείς .Αυτοί είναι κλέφτες. Η χώρα μας τα έχει όλα… Όλα. Ο πλούτος μας είναι ανεκτίμητος. Πότε θα το καταλάβετε; Ούτε με τους φόρους ούτε με το ξεπούλημα στους ξένους θα ρθει η ανάπτυξη. Τόσα χρόνια, με τις τομές και τις αλλαγές και τις μεταρρυθμίσεις, είδες καμιά βελτίωση;
 ΕΚΕΙΝΟΣ: Δεν είναι ξεπούλημα οι επενδύσεις…
ΑΥΤΟΣ: Επενδύσεις!!! Χα χα χα! Να τις βράσω εγώ τέτοιες επενδύσεις για ένα πιάτο φακή.