To 64% των Ελλήνων ανησυχεί για το αυξημένο κόστος ζωής, το 56% έχει περιορίσει τα έξοδά του σε είδη που δεν θεωρούνται πρώτης ανάγκης, το 43% αγοράζει μόνο τα απαραίτητα, το 51% δυσκολεύεται στις αγορές του λόγω του αυξημένου κόστους αγαθών και υπηρεσιών, ενώ σχεδόν ο ένας στους τέσσερις (23%) αδυνατεί να καλύψει έκτακτες αλλά αναγκαίες δαπάνες 500 ευρώ, χωρίς να δανειστεί.
Σπιτόγατοι οι Έλληνες καταναλωτές
Καθώς οι έξοδοι περιορίζονται, όλο και περισσότεροι Έλληνες είναι διατεθειμένοι να μεταφέρουν τη διασκέδαση εντός σπιτιού. Σχεδόν ο ένας στους δύο καταναλωτές (47%) εκτιμά ότι το επόμενο διάστημα θα περνάει σημαντικά περισσότερο χρόνο στο σπίτι, μια τάση που ολοένα αυξάνεται και μετά την πανδημία.
Το 40% σκοπεύει να διασκεδάζει περισσότερο στο σπίτι, ενώ ένα ακόμη υψηλότερο ποσοστό (49%, από 50% πέρυσι και 39% το 2023) δηλώνει ότι στο μέλλον θα μαγειρεύει περισσότερο στο σπίτι.
Περισσότερα στο ΙΝ
