5.9.24

Ισόβια μουνάρα...Σκιαδαρέσες


Σου το 'πα, σου το 'πα.
Έχω θέματα εγκατάληψης και κάνω κοκ-τέιλ με χάπια. Είμαι στα πρώιμα σημάδια της κατάθλιψης, μα δεν σε νοιάζει γιατί είμαι μ0υνάρα. Ζηλεύω, ζηλεύω, παθολογικά και τρέφω μια συμπάθεια για τα ναρκωτικά. Εμένα, μ'αρέσουν γιατί γίνομαι 'κοτόπουλο', εσένα δε σε νοιάζει, γιατί είμαι «πατόμ0υν0». Ααα ... Το πάθος, το έπαθες, έπαθες εξάρτηση. Ήρθες μαζί μου, μέχρι και στη βάπτιση, του Χάρη ... του ανηψιού μου, απ' τη Χαλκιδική... Εκεί που μέθυσα κι έκανα σκηνή. Είπε ο Θεός «φως γεννηθήτω», με έκανε μ0υνάρα, μ0υνάρα και πλήττω. Όμως, φιλαράκι, αν πέσω απ' τον τρίτο, θα είμαι μια νεκρή μ0υνάρα. Αααα .... Κυκλοφορώ με ρόμπα, σαν μια πορνοστάρ, γεμίζω τη μπανιέρα και βάζω σεσουάρ. Διαβάζω αν σήμερα με ευνοούν τα ζώδια, ή αν θα συνεχίσω να είμαι ισόβια μ0υνάρα. Είναι γονίδια, που τα πήρα απ' τη μαμά και τον μπαμπά μου... Και σαν την Μήδεια, ίσως μια μέρα....