3.12.23

Η ποιήτρια Πέρθα Καλέμη για το βιβλίο «ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΘΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΥΜΗΣΗ» του Τάκη Ιορδάνη-φωτο

Στις 20/11/2023 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών, η παρουσίαση του βιβλίου «ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΘΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΥΜΗΣΗ» (Εκδόσεις ΑΩ 2022), του Λαψαρνιώτη λογοτέχνη και οικογενειακού μας φίλου Τάκη Ιορδάνη. Η εκδήλωση στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία. Παρ’ όλο το βαρύ μου πρόγραμμα κράτησα την υπόσχεση μου και πετώντας πάνω απ’ το Αιγαίο Πέλαγος, βρέθηκα κι εγώ εκεί στην ιστορική αίθουσα της Μιχαήλας Αβέρωφ, για να προσεγγίσω το έργο του μαζί με τους άλλους εκλεκτούς ομιλητές συμπατριώτες μου, λογοτέχνες και ποιητές. 
Ευχαριστώ πολύ όλους τους φίλους συγγραφείς που με τίμησαν προσωπικά. 
Συγκινήθηκα με πολλούς συντοπίτες μου που είχα να δω πολλά χρόνια και άλλους που τους γνώριζα για πρώτη φορά. 
Κι ακόμα ευχαριστώ πολύ όλους τους γνωστούς και φίλους που μας τίμησαν με την παρουσία τους, ευχαριστώ ακόμα και τους αφηρημένους που ξέχασαν… κι ακόμα ζητώ συγνώμη σ’ εκείνους που δεν πρόλαβα να στείλω προσκλήσεις αγαπημένους –ες μου για να ιδωθούμε! 
Ας είναι καλοτάξιδο το βιβλίο των Λαψαρνιώτικων ηρώων του Τάκη Ιορδάνη!!!