14.10.23

ΔΗΛΩΣΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ (ΣΑΚΗ) ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ... Θα συνεχίσω να πορεύομαι μαζί με τον κόσμο, μέσα στον κόσμο, για τον κόσμο, για Τη Θεσσαλονίκη που έχει πρωτεύουσα θέση στην καρδιά μας!

"Αγαπητοί συμπολίτες,
Στις εκλογές του Β΄ Βαθμού Αυτοδιοίκησης, συστρατεύτηκα με τον Περιφερειάρχη μας Απόστολου Τζιτζικώστα, που με τίμησε με την υποψηφιότητά μου. Η επανεκλογή του με ποσοστό άνω του 60% είναι μια σπουδαία αναγνώριση του έργου του αλλά και εγγύησης για το μέλλον που προσδοκούμε. Τον συγχαίρω για την λαμπρή νίκη του και δηλώνω απερίφραστα πως στέκομαι στο πλευρό του, με τη βεβαιότητα ότι όλα όσα μας ενέπνευσε, αυτά που όλοι ονειρευόμαστε, θα επιτευχθούν: η Μακεδονία ακόμη πιο μπροστά, ακόμη πιο ψηλά και η Θεσσαλονίκη μας πρωταγωνίστρια!
Στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023 συμμετείχα πρώτη φορά σε εκλογική διαδικασία, με την πεποίθηση ότι μπορώ να προσφέρω στα κοινά. Ως υποψήφιος με την «Αλληλεγγύη», έδωσα τον αγώνα τον καλό, με πραγματικό ενθουσιασμό, με σύνεση, οργάνωση, μόχθο, ειλικρίνεια και όραμα.

Οι εκλογές αποτέλεσαν, μια μοναδική εμπειρία που μου δίδαξε πολλά αλλά και την αφετηρία για νέους αγώνες και διεκδικήσεις! Θέλω να ευχαριστήσω, για την ύψιστη τιμή όλους όσους μου έδειξαν έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους, με την πολύτιμη ψήφο τους.
Σας κοιτάζω όλους στα μάτια και ανταποδίδω αυτή την εμπιστοσύνη σας, με σεβασμό, εκτίμηση, αξιοπρέπεια και ειλικρίνεια.
Μπροστά σε εσάς τους 2600 πολίτες που με εμπιστεύθηκαν γι’ αυτό που είμαι, γι’ αυτόν που ξέρουνε χρόνια και αυτόν που γνώρισαν, δεν έχω παρά με τη στάση μου, να επιβεβαιώσω τις ακλόνητες αρχές και τις απόψεις μου, για τις οποίες με ψηφίσατε και αυτό θα πράξω!
Έτσι πορεύομαι: μαζί με τον κόσμο, μέσα στον κόσμο, για τον κόσμο!
Έτσι θα συνεχίσουμε μαζί στην πορεία που μοναδικό στόχο έχει τα καλά και συμφέροντα της πόλης μας.
Με τις αρχές, τις αξίες και τις επιλογές, που έχουν ως κοινό παρονομαστή, την αγάπη στον συνάνθρωπο και την αγάπη στην πόλη και την περιφέρεια, την αγάπη για τη Μακεδονία μας!
Τη Θεσσαλονίκη που έχει πρωτεύουσα θέση στην καρδιά μας!"

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (ΣΑΚΗΣ) ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ του ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ
Δικηγόρος
Πρόεδρος της Ομοσπονδίας 
Δυτικομακεδονικών Σωματείων Θεσ/νίκης