11.10.23

ΔΗΛΩΣΗ της Χρυσαυγής Δριστά -Λαφατζή για την εκλογή της ως Περιφερειακής Συμβούλου

"Αγαπητοί Συμπολίτες μου, 
Φίλες και Φίλοι Πιεριείς
Νιώθω την ανάγκη να εκφράσω ένα απέραντο, ειλικρινές και εγκάρδιο «Ευχαριστώ» για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη που δείξατε στο πρόσωπό μου απλόχερα με 7.500 περίπου ψήφους, με αποτέλεσμα την εκλογή μου ως Περιφερειακής Συμβούλου όλων των Πιεριέων στις Αυτοδιοικητικές Εκλογές της 8ης Οκτώβρη.
Ο επί δυόμισυ μήνες αγώνας για την εκλογή μου ήταν ένα «ταξίδι» μοναδικό και εξαιρετικά πλούσιο σε συναισθήματα και εμπειρίες, κυρίως διότι καθ’ όλη τη διάρκειά του γνώρισα όλους ΕΣΑΣ, με τους οποίους συζήτησα, αντάλλαξα απόψεις πάνω σε διάφορα θέματα νευραλγικής σημασίας που απασχολούν την καθημερινότητά μας και μοιράστηκα την αγάπη για τον τόπο μου και την αγωνία μου για ένα ακόμη πιο «δυνατό» αύριο. Μπορεί το άμεσο αποτέλεσμα του αγώνα να είναι η εκλογή μου, αλλά και το έμμεσο που είναι το χτίσιμο αυτής της σχέσης μεταξύ εμού και όλων εσάς -είτε μου δώσατε την ψήφο σας είτε όχι- σας διαβεβαιώ ότι είναι εξίσου σημαντικό και αποτελεί το κίνητρο για να είμαι δίπλα σας και πάντοτε με διάθεση προσφοράς.
Συγχαίρω τους δυο συνυποψηφίους μου, την κα Σοφία Μαυρίδου και τον κο Αθανάσιο Λιακόπουλο, την πρώτη για την επανεκλογή της και το δεύτερο για την εκλογή του, και ταυτόχρονα τους υπόλοιπους συνυποψήφιους για τον καλό Αγώνα που έδωσαν.
Το εκλογικό αποτέλεσμα τόσο σε επίπεδο Π.Ε. Πιερίας όσο και σε επίπεδο Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας δικαίωσε πανηγυρικά το προηγηθέν έργο του Περιφερειάρχη μας, Απόστολου Τζιτζικώστα, αλλά και το όραμά του για το μέλλον.
Τιμώντας την ψήφο σας και αναλαμβάνοντας με σεβασμό το καθήκον και το ρόλο που μου αναθέσατε, δεσμεύομαι δημόσια ότι θα εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις για μια Πιερία με περαιτέρω προοπτική, ανάπτυξη και ευημερία."

Με εκτίμηση

Χρυσαυγή Δριστά – Λαφατζή
Περιφερειακή Σύμβουλος Πιερίας
«Αλληλεγγύη»- Απ. Τζιτζικώστας