30.9.23

Μάγδα Παπαδημητρίου-Σαμοθράκη.Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος

Γιατί με
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ (ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ) και τη Δέσποινα Χαραλαμπίδου.
Μετά από πολύχρονους αγώνες στους δρόμους, συμμετοχής σε όποιο μετερίζι προσκλήθηκα, σε αγώνες, σε δράσεις αλληλεγγύης, αντίστασης και έμπρακτης παρουσίας στα πολιτιστικά πράγματα, αποφάσισα για πρώτη φορά να θέσω υποψηφιότητα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στην Αντιπεριφέρεια Πιερίας, στο πλευρό της ασυμβίβαστης αγωνίστριας Δέσποινας Χαραλαμπίδου. Με τιμά η πρότασή της να αγωνιστώ στο πλευρό της μαζί με άλλους συναγωνιστές, που χρόνια τώρα συναντιόμαστε στους αγώνες. Μεγαλώνοντας σε μια πολιτική οικογένεια που αγαπούσε το ασυμβίβαστο, που δεν πρόδωσε τα ιδανικά και τις αξίες της, που αγαπούσε την αλήθεια και αγωνίστηκε γι’ αυτήν, υπόσχομαι πως δεν θα υποκύψω και θα πολεμήσω το ψέμα, την κοροϊδία και την υποκρισία. Θέλω να είμαι υπόλογος του πολίτη που θα με ψηφίσει και να ελέγχομαι από αυτόν για κάθε πράξη μου.

Ως συγγραφέας, θέλω να δώσω το δικό μου στίγμα στον Πολιτισμό του τόπου, από μια άλλη οπτική. 
Πιστεύω ακλόνητα ότι οι δημιουργοί πρέπει να είναι μέρος των αποφάσεων κι όχι απλά θεατές και δέκτες αυτών που τους αφορούν σε όλες τις βαθμίδες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της πολιτικής.

Ως μέλος του Δικτύου γυναικών συγγραφέων κατά της έμφυλης βίας και γυναικοκτονιών θέλω να βοηθήσω μαζί με τους Δήμους του νομού μου στα προβλήματα που υπάρχουν και στην επίλυσή τους.

Θέλω να βοηθήσω στο να πάρει ζωή επιτέλους ο Πολιτισμός τη θέση που του αξίζει στην Πιερία. Πιστεύω ακράδαντα πως Πολιτισμός και Τουρισμός είναι αλληλένδετα. Ο Τουρισμός και ο Πολιτισμός είναι τα μεγάλα κεφάλαια της χώρας αλλά και του νομού μας. Ανήκω στον χώρο του Πολιτισμού και γι αυτόν θα αγωνιστώ.

Ο Πιερικός λαός δεν έχει χρόνο για μοιρολόγια, παρά μόνο για αγώνα για να μπορέσει να σταθεί όρθιος. Να ανασκουμπωθεί γιατί η Πιερία αξίζει να μείνει ο παράδεισος που όλοι ονειρευόμαστε. Η Συμμαχία Αντίστασης και Ανατροπής, η Ανυπότακτη Δημοκρατική Μακεδονία και οι Ριζοσπαστικές Δυνάμεις και η Δέσποινα Χαραλαμπίδου πρέπει να μπουν δυναμικά στην Περιφέρεια για να συνεχίσει να αγωνίζεται.

Βιογραφικό σημείωμα

Γεννήθηκα στην Αθήνα τον Νοέμβριο του 1963. Εργάστηκα είκοσι επτά χρόνια στον ΟΤΕ. Μαθήτευσα δίπλα στον Ποιητή, πολιτικό και πρεσβευτή της Unesco Γιάννη Κουτσοχέρα. Από τα εφηβικά μου χρόνια είμαι στους αγώνες και αργότερα στο συνδικαλιστικό κίνημα. Άρθρα μου έχουν δημοσιευτεί σε έντυπες και ηλεκτρονικές εφημερίδες του νομού Πιερίας και σε λογοτεχνικά περιοδικά. Είμαι ανταποκρίτρια του Bookia στην Πιερία και Τήνο. Είμαι παντρεμένη, έχω δυο παιδιά και μια εγγονή.

Είμαι μέλος της Παγκόσμιας Ένωσης Ποιητών, PEN Greece (επιτροπή γυναικών συγγραφέων), Δίκτυο Γυναικών Συγγραφέων κατά της έμφυλης βίας και γυναικοκτονιών «Η φωνή της», του Συλλόγου ΑΜΚΕ-Οι φίλοι του Μουσείου πόλης Κατερίνης, μέλος ΔΣ Γονέων –Κηδεμόνων του 5ου Λυκείου Κατερίνης και μέλος του Συλλόγου Μικρασιατών Πιερίας. Έχω γράψει έξι ποιητικές συλλογές, τρία μυθιστορήματα, ένα βιβλίο διηγήσεων, συμμετοχή σε συλλογικά έργα κι ένα ηλεκτρονικό βιβλίο στην ιστοσελίδα magdpapadimitriou. Gr. Ποιήματά μου μεταφράστηκαν στα Ιταλικά.