31.8.23

Χρυσαυγή Δριστά - Λαφατζή, Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Πιερίας - «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ» ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑΣ. To who is who-Βιογραφικό -Φωτογραφίες

Αγαπητοί συμπολίτες μου, φίλες και φίλοι
Ας συστηθούμε ή ας ξανασυστηθούμε...
Είμαι η Χρυσαυγή Δριστά. 
Είμαι μόνιμη κάτοικος Κατερίνης Πιερίας, γέννημα – θρέμμα Κολινδρού Πιερίας και παντρεμένη με το Δημήτριο Λαφατζή, Δικηγόρο (ΜSc-DPO) με καταγωγή από τον Άγιο Σπυρίδωνα Δήμου Δίου-Ολύμπου.
Η απόφασή μου να εμπλακώ στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές εμφορείται από την επιθυμία μου ως νέου ανθρώπου να προσφέρω ό,τι περισσότερο και καλύτερο μπορώ στον τόπο μας, την Πιερία μας, μέσα από μια φρέσκια ματιά στα πράγματα.
Η επιθυμία μου, όμως, αυτή συνδυάζεται και με τη δεδομένη επιστημονική γνώση και διοικητική εμπειρία μου, η οποία αναλύεται στο παρακάτω σύντομο βιογραφικό μου σημείωμα. Αν άλλωστε δεν ήταν έτσι, η επιθυμία μου για εμπλοκή στις περιφερειακές εκλογές θα ήταν -για εμένα- απλώς ένας ευσεβής πόθος και όχι μια τίμια προσφορά για βελτίωση των πραγματικών συνθηκών της καθημερινότητας του πολίτη της Πιερίας.

Σας ζητώ, λοιπόν, να αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας αναγιγνώσκοντας το βιογραφικό μου, για να διαπιστώσετε ότι η συγκεκριμένη υποψηφιότητα δεν είναι ανερμάτιστη και ότι πραγματικά δύναμαι να υλοποιήσω τις καλές προθέσεις μου.



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΧΡΥΣΑΥΓΗ Η. ΔΡΙΣΤΑ - ΛΑΦΑΤΖΗ

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΙΕΡΙΑΣ 


EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

1.Δικηγόρος (2012-)

2.Διευθύντρια Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (Ενηλίκων) Κατερίνης (2021-2024)

3.Υποδ/ντρια Σ.Δ.Ε. Κατερίνης (2017-2018 & 2020-2021)

4.Διορισμένη εκπαιδευτικός στη μέση εκπαίδευση με δύο ειδικότητες Νομικού και Φιλολόγου (2005-)

5.Διορισμένο τακτικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης (03/2020 – 06/2022 & 09/2022-09/2024 (ανανέωση θητείας)

 ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

1.Yπ. Διδάκτωρ Φιλοσοφίας Ε.Α.Π. (2020-)

2.Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού ΔΙ.ΠΑ.Ε. (2022-)

3.Μεταπτυχιακό δίπλωμα Ιστορίας - Φιλοσοφίας και Κοινωνιολογίας του Δικαίου Νομικής Α.Π.Θ. με βαθμό Άριστα (2016)

4.Μεταπτυχιακό δίπλωμα Ιατρικής – Νομικής - Θεολογίας Α.Π.Θ. (διατμηματικό πρόγραμμα) με τίτλο «Σύγχρονες Ιατρικές πράξεις: Δικαιϊκή ρύθμιση και βιοηθική διάσταση» με βαθμό Άριστα (2015)

5. Νομική Σχολή Α.Π.Θ. (2012)

6. Κλασική Φιλολογία Α.Π.Θ. με βαθμό Άριστα - Υπότροφος Ι.Κ.Υ. (2005)


 ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ- ΆΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

1.Αγγλικά - Επίπεδο C2

2.Iταλικά - Επίπεδο Β2

3.Η/Υ – ECDL

 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ/ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

1.Παρακολούθηση ημερίδων & σεμιναρίων πάνω σε θέματα Αστικού/Διοικητικού/Ποινικού Δίκαιου (διοργάνωση από το Δικηγορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης & Κατερίνης)

2.Επιμορφώσεις από το Ε.Κ.Δ.Δ.Α. και ιδιωτικούς φορείς (Κ.Ε.Κ. ΛΥΔΙΑ Κατερίνη) σε θέματα Διοίκησης Οργανισμών και Εκπαίδευσης Ενηλίκων

3.Επιμορφώσεις σε εκπαιδευτικά θέματα με διοργανωτή τη Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Πιερίας και Θεσ/νίκης

3. Πιστοποίηση στις Πρώτες Βοήθειες και ΚΑΡ.Π.Α. από τον Ερυθρό Σταυρό

 ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ/ΣΩΜΑΤΕΙΑ

1.Μέλος του «Λυκείου των Ελληνίδων Κατερίνης»

2.Μέλος της Παναθηναικής Πανελλαδικής Οργάνωσης Γυναικών - Παράρτημα Κατερίνης (Ολυμπιάδες)

3.Μέλος του Συλλόγου «Κόρες Πιερίων»

4.Μέλος της Α.Μ.Κ.Ε. «Φίλοι Μουσείου Πόλης Κατερίνης»

5.Μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου Κολινδρού «Νικόλαος Λούσης»

6.Μέλος του Συλλόγου Σαρακατσαναίων Πιερίας «Ο Κατσαντώνης»


Δείτε τις δραστηρίοτητες στο facebook 




GALLERY