22.5.23

Δήλωση του Υποψήφιου Βουλευτή Πιερίας με το ΠΑΣΟΚ Κωνσταντίνου Κουτρούπα

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους τους πολίτες της Πιερίας, που με τίμησαν με την ψήφο τους. Όλον αυτό των κόσμο που από την πρώτη στιγμή του αγώνα μου, ήτανε δίπλα μου και με μου έδωσαν πάρα πολύ αγάπη και στήριξη στην προσπάθεια που έκανα. Και βοήθησαν σημαντικά ώστε τα ΠΑΣΟΚ να επανέρθει ξανά ως πρωταγωνιστής στα πολιτικά δρώμενα της χώρας μου.

Η επόμενη μέρα των εκλογών βρίσκει το ΠΑΣΟΚ δυνατό. Και έχουμε όλη την διάθεση, την αισιοδοξία και την πίστη, ώστε στις επερχόμενες εκλογές, οι οποίες θα προκηρυχτούν για την 25η Ιουνίου, το ΠΑΣΟΚ να κάνει ολοκληρωτικά την Δημοκρατική ανατροπή. Και να γίνει ξανά ο ρυθμιστής των πραγμάτων, στα πολιτικά δρώμενα της χώρας μας.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συνηποψηφίους μου, για τον τίμιο και ηθικό αγώνα που κάνανε. Και όλοι μαζί να προσπαθήσουμε ξανά ώστε το ΠΑΣΟΚ να γίνει η πρωταγωνιστική πολιτική δύναμη του τόπου μας».