28.8.22

Ιάσονας Καστόρης: Πλέον έχει ανοίξει η πόρτα ώστε οι κακοποιητικές συμπεριφορές να καταγγέλλονται-ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ του Κατερινιώτη ηθοποιού

Ιάσονα, πού γεννήθηκες, πού μεγάλωσες και τι δεν ξεχνάς από τα παιδικά σου χρόνια;

*Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη. Μεγάλωσα στην Κατερίνη, περνώντας το μεγαλύτερο μέρος της παιδικής μου ηλικίας σε ένα μικρό χωριό του Ολύμπου, τη Ράχη. Αυτό που δεν ξεχνάω είναι οι τεράστιες οικογενειακές συγκεντρώσεις και οι στιγμές που περνούσα με τα ξαδέρφια μου.

Πώς και πότε μπήκαν η υποκριτική και το θέατρο στη ζωή σου;

*Γύρω στο 2000, όταν δηλαδή ήμουν 5 χρονών, έγραφα τις πρώτες μου σκηνές μαζί με τον αδερφό μου αναγκάζοντας τους γονείς μας να πληρώσουν εισιτήριο για να αγοράσουμε το πρώτο μας play station. Μετέπειτα η πρώτη μου πραγματική ενασχόληση ήρθε στα φοιτητικά μου χρόνια, όταν συμμετείχα είτε ως σκηνοθέτης είτε ως ηθοποιός σε παραστάσεις φοιτητικών θεατρικών ομάδων.


Ποιοι από τους καθηγητές σου άφησαν τη σφραγίδα της διδασκαλίας τους στον τρόπο που προσεγγίζεις το θέατρο και την υποκριτική;

*Η επιλογή να κατέβω στην Αθήνα για να σπουδάσω στη δραματική σχολή Δήλος – Δήμητρα Χατούπη, έγινε αποκλειστικά λόγω των καθηγητριών και των καθηγητών που δίδασκαν εκεί. Κατά τη διάρκεια της δουλειάς μου ανακαλώ συχνά μεθόδους και τεχνικές που μου μετέφεραν σε όλη την τριετή φοίτησή μου.

Ποια θεωρείς την ιδανική σχέση ηθοποιού – σκηνοθέτη;

*Μια σχέση αμοιβαιότητας στην οποία συγκλίνουν τα οράματα και των δύο, όπου μπορεί να αναπτυχθεί μία δυναμική στην οποία ευδοκιμεί η δημιουργία.



Ολόκληρη η συνέντευξη εδώ: https://www.catisart.gr