6.4.22

ΚΑΤΙ ΣΤΙΓΜΕΣ...10 ποιήματα του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου-Εκδόσεις ΠΕΡΙ 1992

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΦΛΟΓΑΣ
Στη φλόγα που λικνίζεται
σε κέρινο κορμάκι
το βλέμμα ταξιδεύει.
Στις κατακόμβες της πίστης
και στης γαλήνης σου
το φως
Ύμνος ερωτικού μεγαλείου
Ύμνος στον Προμηθέα

ΑΝΑΣΤΑΣΗ
Με κόπους στο σκοτάδι
Ανηφορίζεις το γολγοθά σου
με ελπίδα,
ένας άγγελος
να σου χαρίσει την Ανάσταση.

ΦΩΣ
Στο φως της Λαμπρής μας
δια-σκορπίζονται
οι εχθρικές ρυτίδες
στα πικραμένα πρόσωπα
με τον ιδρώτα των παθών βαμμένο

ΜΕΤΑΝΟΙΑ
Θυμίαμα σπονδής
εξαγνίζει το σώμα
στην κοινωνία της γαλήνης .
Νότες βυζαντινής μελωδίας
βαπτίζουν το πνεύμα
στο περιθώριο της μετάνοιας…

ΑΡΝΗΣΗ ΖΩΗΣ
Τη μήνη των αισθήσεων
προ-καλείς .
Η πάλη μέσα μου –ν’αντισταθώ-
με καταβάλει .
Το σπέρμα μου –γύρη ζωής –
το σώμα σου, μου αρνείται…
Χαμένο
στους ψεύτικους διαδρόμους
της άρνησής σου

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
Στο φως της Ανατολής
ανθίζουν τα λουλούδια
της λαμπρής ευτυχίας.
Όσο κρατάει η φλόγα
του κεριού
και οι μέρες μιας ακόμη
εποχής.

ΜΟΡΦΗ
Η άμμος μου
κύτταρα του Εγώ μου
στα υγρά χέρια σου
πηλός
και με ζημώνεις …
Νέα μορφή
να πλάσσεις το δικό σου εκμαγείο
και ύστερα θα με πετάξεις
στης γης την άκρη-Τέλειον-
Δημιουργέ μου.

ΠΡΟΔΟΤΕΣ
Προδότες άνθρωποι
τριγύρω σου χαμογελούν, με άγριες διαθέσεις
Αρπακτικά που μοίρασαν
χιτώνες –σάρκες
να χορτάσουν
το
μίσος.
Φυλάξου .

Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΑΔΗ
Χορεύει τριγύρω μου ασφυκτικά
η μυρωδιά του Άδη
Στερεύουν οι σταγόνες της ζωής –δίψα-
πισθάγκωνα με βασανίζει,
ταξίδι του Οδυσσέα,
πηλός ανθρώπινος στο πέλμα μου κολλάει
-γέλια ειρωνικά μπροστά στην ευτυχία-
χορεύει σε υγρούς διαδρόμους
κατακόμβης.
Να τον.
Πλησιάζει…


ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΦΛΟΓΑΣ
Στη φλόγα που λικνίζεται
σε κέρινο κορμάκι
το βλέμμα ταξιδεύει
Στις κατακόμβες της πίστης και
στης γαλήνης σου
το φως.
Ύμνος ερωτικού μεγαλείου.



ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ.
ΚΑΤΙ ΣΤΙΓΜΕΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ     "ΠΕΡΙ" 1992


Η πρώτη συλλογή του Κατερινιώτη ποιητή, με ζωγραφιές και  ποιήματα της "ηλικιακής" δεκαετίας 16-25 ετών.