15.12.20

ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ σε δημοσίευμα της Λιάνας Μακρίδου, συζύγου του Δημάρχου Κατερίνης.

Αγαπητή συντακτική ομάδα του Λευτεριά , σας ευχαριστώ πολύ που επιτέλους κάποιος ασχολήθηκε μαζί μου , τόσα χρόνια δίπλα σε έναν επιτυχημένο πολιτικά άντρα και το μόνο καλο που άκουγα ήταν το πίσω από ένα πετυχημένο άντρα κρύβεται ... ξέρεις εσυ ..... το γνωστό χτύπημα στην πλάτη ...Ευχαριστώ λοιπόν που έκανες γνωστό σε όλους ποιος επέλεξε τις καινούριες χριστουγεννιάτικες κατασκευές της πόλης μας και για να απαντήσω στην ερώτηση σου με ποια ιδιότητα το έκανα λοιπόν σου λέω : είμαι πολιτικός Μηχανικος του Δήμου Κατερίνης και έχω διοριστεί από το 2009 μέσω ΑΣΕΠ (το διευκρινίζω για αποφυγή κακόβουλων σκέψεων).
Όση κακία, ζήλια και μιζέρια να βγάλετε εγώ είμαι περήφανη για την επιλογή μου όπως πιστεύω και πολύ κόσμος της πόλης που τα απολαμβάνει Δεν μπορείτε πια με οποιαδήποτε ανάρτηση και να κάνετε να σταματήσετε την πρόοδο αυτής της πόλης που τόσο ανάγκη την έχει !!! 
Άντε και καλές γιορτές !!!

**Ανάρτηση της ΛΙΑΝΑΣ ΜΑΚΡΙΔΟΥ στο προφίλ της στο facebook