28.11.20

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για τη λειτουργία των φυλακών από τον νομικό Βασίλη Νουλέζα

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Την 27/11 μετεβην στην Δικαστική Φυλακή Λάρισας προκειμένου να συναντήσω εντολέα μου ενόψει της Αίτησης καθορισμού συνολικής ποινής (Συγχώνευσης) που έχει... ορισθει να δικαστεί την Δευτέρα 7/12 στο Μονομ.ΕφετΚακ/ των Θεσσαλονίκης.
Ο εντολέας μου ήλθε από την Γερμανία 24/11 με αρνητικό Covid 29 test.
Μόλις ελέγχθηκα μου ανακοινώθηκε ότι είναι σε καραντίνα 2 εβδομάδων και συνεπώς δεν μπορώ να τον συναντήσω .
Ουτε καν να εφοδιασθω με την απαραίτητη Εξουσιοδότηση λόγω της πανδημίας. Ουσιαστικα η φυλακή δεν λειτουργεί
Σε επίμονη ερώτηση μου γιατί μου απαγορεύεται ενόψει της δίκης η επικοινωνία με τον εντολέα(συγγενή) μου δόθηκε η στερεότυπη απάντηση .
Συμπεριφορά προσβλητική,απαξιωτική και αγενής.
Ο Δ/ντης του καταστήματος αρνήθηκε κατόπιν Αίτησης να δοθούν τα απαραίτητα κλινοσκεπάσματα και λίγα εσώρουχα με την ίδια δικαιολογία .
Να σημειώσω ότι δεν έχει δοθεί μέχρι σήμερα ούτε μια κουβέρτα στον εντολέα μου που μετά την συγχώνευση προτίθεται να ζητήσει παροχή κοινωφελούς εργασίας με το προισχυσαν νομικό καθεστώς καθώς οι ποινές είναι πριν τον Ν 4619/19 σχεδόν δεκαετίας.
Υπήρξε καθολική άρνηση και απροθυμία με επίκληση της πανδημίας.
Κανένας απολύτως σεβασμός στον Συνήγορο που διένυσα μεγάλη απόσταση να επισκεφθώ τον εντολέα μου κατα το καθορισμένο ωράριο 15.00ως 16.30 μμ.
Ανάλογες κακές ανάρμοστες συμπεριφορές Αστυνομικών η σωφρονιστικών υπαλλήλων έχω συναντήσει και σε άλλα Σωφρονιστικα καταστήματα δυστυχώς.
Υπερπληθωρισμος άθλιες συνθήκες κράτησης ελλιπής καθαρισμός πλημμελής απολύμανση καμια απλώς υποτυπώδης καθαριότητα.
Μη τήρηση των υγειονομικών Πρωτοκολλων που δεν εφαρμόζονται όπως διατείνεται η ΓΓ Αντεγκληματικής πολιτικής κ Νικολάου στα ΜΜΕ.
Οικτρή κατάσταση .
Δεν χορηγούνται ούτε καν αντισηπτικά.
Άθλιες συνθήκες κράτησης 13 άτομα στοιβαγμένα σε έναν θάλαμο 4×3 όπως μου καταγγέλθηκε στις φυλακές Λάρισας που πρέπει άμεσα να αποσυμφορηθούν.
Δυσχερες πλέον να ασκήσουμε τα νομικά καθήκοντα μας.
Παντού συναντούμε αυθαίρετη και κακη συμπεριφορά.
Έχουν καταργήσει με πρόσχημα την πανδημία ενώ στις φυλακές δεν τηρούνται όπως προβλέπεται τα Υγειονομικά Πρωτόκολλα αποδεδειγμένα το δικαίωμα επικοινωνίας του κρατούμενου με τον Συνήγορο υπεράσπισης αυτό έχω διαπιστώσει.
Την Δευτέρα 30/11 θα επισκεφθώ τον κ Εισαγγελέα Εφετών Λάρισας και θα ενημερώσω τον ΕΟΔΥ.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΟΥΛΕΖΑΣ

Δικηγόρος