Ενημερώνοντας το σώμα, ο κ. Νταντάμης αναφέρθηκε στην ανάγκη να προχωρήσει ο σχεδιασμός για την ταυτότητα προορισμού (Destination Branding) του δήμου από εταιρεία που εξειδικεύεται στο αντικείμενο. «Θέλουμε για τον Δήμο Κατερίνης ένα αφήγημα που θα μας βάλει δυναμικά στο χάρτη των τουριστικών προορισμών όλο το χρόνο. Επίσης, ήρθε η ώρα να δώσουμε και στην πόλη της Κατερίνης μια τουριστική ταυτότητα (City branding). Στόχος να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα του μοναδικού τόπου μας, όλο το χρόνο, αναπτύσσοντας και άλλες μορφές θεματικού τουρισμού όπως προσκυνηματικός /θρησκευτικός, πολιτιστικός, ορειβατικός, χιονοδρομικός, γαστρονομικός, ιατρικός, αθλητικός, συνεδριακός. Στο πλαίσιο αυτό θα δημιουργηθεί υλικό προβολής που θα προωθηθεί με κάθε τρόπο δίνοντας έμφαση στην ψηφιακή επικοινωνία. Όλες οι δράσεις μας θα φέρουν την έγκριση του ΕΟΤ».
Τα μέλη της Επιτροπής διατύπωσαν τις απόψεις τους συμφωνώντας με την αναγκαιότητα υλοποίησης στρατηγικού μάρκετινγκ για τον τουρισμό και ψήφισαν ομόφωνα την «τροποποίηση του προϋπολογισμού του τουριστικού προγράμματος και την παροχή σύμφωνης γνώμης από τον ΕΟΤ».
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ
Στη διάρκεια της συνεδρίασης, ο κ. Νταντάμης προχώρησε σε απολογισμό των δράσεων για τον τουρισμό υπογραμμίζοντας ότι «το 2020 υπήρξε ένα από τα πιο δύσκολα έτη για τον τουρισμό. Η πανδημία του Covid-19 δημιούργησε μια από τις μεγαλύτερες υγειονομικές κρίσεις της σύγχρονης ιστορίας με τεράστιες κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις. Μοιραία επηρεάστηκε και ο προγραμματισμός μας για τον τουρισμό, ο οποίος επικεντρώθηκε στον εσωτερικό τουρισμό. Οι ενέργειες που είχαν στόχο να προβάλουν το τουριστικό μας προϊόν σε δυνητικούς εγχώριους τουρίστες είχαν όλες την έγκριση του ΕΟΤ και κόστισαν συνολικά 13.308,75 €».
Ο κ. Νταντάμης μίλησε για τα έργα υποδομών που άμεσα υλοποίησε η δημοτική αρχή στο παραλιακό μέτωπο, όπως η κατασκευή της προβλήτας Παραλίας μετά από πολλά χρόνια και τα seatrac για την πρόσβαση των ΑΜΕΑ στις ακτές, αλλά και την ιδιαίτερη φροντίδα για την καθαριότητα και το πράσινο, που άλλαξαν την εικόνα της περιοχής.
Επίσης, επιγραμματικά αναφέρθηκε στις εξής πρωτοβουλίες για τον Τουρισμό:
Συντονίσαμε προσπάθειες συνεργασίας με τους σημαντικότερους τοπικούς τουριστικούς φορείς
Έγκαιρα προχωρήσαμε σε προγραμματισμό και σχεδιασμό με προσαρμογή στις νέες συνθήκες υγειονομικής κρίσεως
Συμμετείχαμε στο διακρατικό πρόγραμμα «Med Pearls» το οποίο φιλοξενήθηκε στην πόλη μας
Πραγματοποιήσαμε καμπάνια του Δήμου Κατερίνης με κεντρικό πυλώνα τον εσωτερικό τουρισμό λόγω των συνθηκών του COVID19. Συγκεκριμένα, δημιουργήσαμε ραδιοφωνικό spot προβολής, promo video για social media, οπτικοακουστικό υλικό (βίντεο) διάρκειας 30 λεπτών για τηλεοπτική εκπομπή σε κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας και προχωρήσαμε σε καταχωρήσεις διαφημιστικού υλικού σε εφημερίδες και περιοδικά πανελλαδικής εμβέλειας, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
Σε συνεργασία με τον ΕΟΤ στείλαμε επιστολές σε χώρες του εξωτερικού, μεταφρασμένες στη γλώσσα τους, όπου τους ευχαριστούμε για την επιλογή του Δήμου Κατερίνης ως τουριστικού προορισμού και ευχόμαστε να βγουν αλώβητοι από την πανδημία.