1.4.20

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ...δε μένουμε Αλκατράζ!!! Γράφει η ψυχοθεραπεύτρια Γεωργία Σιδέρη

Μερικές σκέψεις μου σχετικά με το ‘μένουμε σπιτι’ όπου μερικοί το εκλαμβάνουν ως ‘μένουμε αλκατραζ’.
Λοιπόν φίλοι το 2017 αποφάσισα να

μπω στο κλειστό πρόγραμμα απεξάρτησης το 10ο τμήμα αλκοολικών ,ως γνωστό για κάποιους.
Ο εγκλεισμός μου θα κρατούσε τρεις μήνες.Οι όροι ήταν να παραδώσω στους δικούς μου κινητό κ οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή,καθώς και δεν επιτρέπονταν καμία επαφή για τρεις μήνες με τους δικούς σου ανθρώπους.Δεν μάθαινες ούτε καν είχαν πάθει κάτι .Εκτος από θάνατο.
Τα πράγματα που πήρα μαζί μου λιγοστά κ λιτά.Καθαρα για επιβίωση .Τιποτα για διασκέδαση .
Συνυπήρξα αυτό το διάστημα με άλλους 9 περίπου ανθρώπους που δεν τους γνώριζα πριν.Σαφως πολύ δύσκολο!!Μαγειρεμα μαζί με αυτούς τους ανθρώπους ,φροντίδα του κήπου με αυτούς ,καφές με αυτούς για τρεις μήνες!!Α!!!και πολλές βρες ομαδικής ψυχοθεραπείας .Τηλεόραση για πολύ λίγη ώρα.καφες με μέτρο.φαγητο με μέτρο .γλυκο κάθε Κυριακή ,με μέτρο.
Οι νοσηλευτές ήταν η οικογένεια μου.οι φροντιστές μου,αυτοί που με μάλωναν σε κάθε παρατυπία μου,αυτοί που στηριζόμουν όταν λύγιζε.Αλλα τίποτα κανένα νέο από την κοινωνία έξω.ο στόχος ν αλλάξω .να βρω το μέσα μου.να καθαρίσω.Ειχα χρόνο πια για τον εαυτό μου!!!Πολυτελεια!!!Ποτε άλλωστε θα μπορούσα να τα πω με την παρα πτωματική ,την εξαρτημένη αλλα τώρα πια ευτυχισμένη Γεωργία;;;
Και σας ρωτώ τώρα....ποια είναι η δυσκολία να μείνετε σπίτι σας;;;μηπως χρησιμοποιούσατε μέχρι τώρα μεθόδους αποφυγής ,δηλαδή πολλές δραστηριότητες γιατί δεν θέλατε η δεν αντέχετε τη στενή επαφή με τους δικούς σας;
Έχετε κινητά,τηλεοράσεις,γκάτζετακια,σας λένε κάτσε σπίτι σου και ξεκουράσου.
Ρε αδερφέ,μείνε σπίτι κ μιλά τα με τον εαυτό σου!!!Ειναι ευκαιρία επίσης να κανείς ξεσκαρτάρισμα σε φίλους που μπορεί να ήταν τοξικοί κ τώρα πια αντιλήφθηκες ποσο διαφορετικός εισαι που δεν τους βλέπεις!!Κανε επιτέλους έρωτα με τον άνθρωπο σου ,αν η σχέση αυτή είναι υπαρκτή κ δεν υπάρχει άλλο πρόσωπο ;που τρελαίνεσαι που δεν το βλέπεις και εχεις νεύρα όλη μερα στο σπίτι.
Κάτσε διάβασε κανένα ρημάδι βιβλίο!
Απόλαυσε στιγμές!!!
Τι σου ζητάνε....κάνε την αρνητική κατάσταση θετική για εσενα.κανε detox από ο,τι βλαβερό για εσενα.Το σπίτι σου είναι ιερό.Στο λέει η γράφουσα που δοκίμασε τις αντοχές της ,σε μια τρίμηνη δύσκολη κατάσταση αλλα που τελικά ήταν δώρο ζωής και που άλλαξα ζωή και λατρεύω το σπίτι μου κι εμένα μαζί!
Σταματα το παραμύθι ότι δεν αντέχεις άλλο!!Αν δεν αντέχεις άλλο τότε μόλις βγούμε απ αυτήν την κατάσταση άλλαξε ζωή ,άλλαξε σπίτι,άλλαξε τους δικούς σου,ξέρω ‘γώ ο,το διάολο νομίζεις ότι σ ενοχλεί!
Αλλα ρε φίλε δεν σ ενοχλούν αυτά.Εσυ ο ίδιος σ ενοχλείς.που δεν αντέχεις την ύπαρξη σου.θες να βγάλεις το πετσί σου γιατί είχες βολευτεί σε όλα!!Ησουν αλλοτριωμένους!!
Σταματά λοιπόν το δεν αντέχω,γιατί δεν σε αντέχουμε κι εμείς!