4.3.20

Βασιλική-Βίκυ Τσίγγα. Ο Σκοπός είναι να μπεις στη Δράση της Αγάπης.

Ο Σκοπός είναι να μπεις στη Δράση της Αγάπης.
Να πράττεις μέσω αυτής της Δόνησης Τώρα και κάθε Στιγμή, εως την Αιωνιότητα.
Να λες τίποτα δεν είναι αδύνατο. Όλα τα πάντα είναι Δυνατά.
Να βάζεις την Πρόθεση να Συγχωρείς Ολοκληρωτικά, εσένα όλους και όλα.
Να γαληνεύει το μέσα σου.
Να καταλαγιάζει η Αγάπη στα μάτια σου, για να γλυκαίνει η καρδιά.σου.
Να σμιλεύεις τη Ψυχή σου. για να ομορφαίνει το χαμόγελο σου.
Να μιλάς Τρυφερά για να σκορπάς Ομορφιά.
Να Χαίρεσαι με τη χαρά των άλλων.
Να Βοηθάς συνεχώς εσένα και τους γύρω σου..
Να Γίνεσαι η Καλύτερη εκδοχή του Εαυτού σου.
Να Προσφέρεις από την Καρδιά σου.
Να αναλαμβάνεις την Ευθύνη πως εσύ είσαι η Ανώτερη Αιτία της Αλλαγής, Ύψιστου Πεδίου.
Να Μυρίζουν Δυόσμο οι ανάσες σου.
Να Φωτοβολεις Να Λάμπεις όλο το Φως του Ήλιου σου.
Να Αφιερώνεις τις σκέψεις σου, τα συναισθήματα σου τις πράξεις σου και το χρόνο σου στο Ύψιστο Αγαθό της Αγάπης.
Να δηλώνεις την Παρουσία σου κάθε στιγμή.
Να λες όσα θέλω Είμαι ήδη.
Να Εκπέμπεις στη Δόνηση της πιο Θεάρεστης Δήλωσης:
Εγω Είμαι η Ύπαρξη του Καλού.
Εγώ Ειμί η Παρουσία.
Είμαι Φως.
Είμαι Αγάπη.
Είμαι Ομορφιά.
Είμαι Χαρά.
Είμαι Αφθονία.
Είμαι Υγεία.
Είμαι Σοφία
Είμαι Πληρότητα.
Να το λες, να το νιώθεις, να το βιώνεις.
Να Είσαι.
Κι έτσι είναι.
Και Ούτω Γενοιτο!
Η Αγάπη και το Φως να μας Ενώνουν Πάντοτε
Βασιλική-Βίκυ Τσίγγα