5.1.20

Η ΤΡΙΚΑΛΙΝΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΡΗ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ* ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΩΝΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ-ΦΩΤΟ

Paparazzi φωτογραφίες μου... Έτυχε να έχω κάποια στιγμή την περιέργεια να τον δω από κοντά και να τον παρατηρήσω στις κινήσεις του και να ακούσω την ομιλία του. Δεν με συγκίνησε. Ο κόσμος τής υποτιθέμενης πλουτοκρατίας, τον υποδέχτηκε θερμά, σαν σωτήρα τής χώρας, πριν τις εθνικές εκλογές. Ντράπηκα και σνόμπαρα τούς πάντες. Δεν ανήκα εγώ εκεί μέσα. Μόνο από περιέργεια παραβρέθηκα για να δω και να ακούσω.
Έτρεχαν όλοι πίσω του και δίπλα του, ποιος θα προλάβει να φωτογραφηθεί κοντά του.
Γελοιογραφία!!!
Έπινα τον καφέ μου και ένιωθα τόσο εκτός τού πλανήτη Γη.

Άδωνι, ΔΕΝ ΖΕΙ ΚΆΝΕΙΣ ΜΕ 200 ΕΥΡΩ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ!!!

Ακούω τους ΝΔ να λένε ότι το κοινωνικό μέρισμα του 2019 δόθηκε με σωστά κριτήρια αξιολόγησης.
 Όχι !!! 
Δεν δόθηκε με τα σωστά κριτήρια αξιολόγησης. Υπάρχουν οικογένειες βρε, με μηδενικά εισοδήματα και με κάρτες ανεργίας που δεν τα έλαβαν. Άνθρωποι που ανήκουν στην τρίτη ηλικία , όμως δεν έχουν ανήλικα παιδιά.
 Έχουν ένα σπίτι όμως που περίμεναν να κάνουν γιορτές λαμβάνοντας μόνο τα 200 ή και τα 150 ευρώ επιδόματα με το ΚΕΑ.
Σας λυπάμαι όλους!!!
Όποιος δεν έχει περάσει από τα σπίτια αυτών των οικογενειών, ή δεν έχει νιώσει τη λαχτάρα τους να αγοράσουν κάτι λίγο παραπάνω, ή δεν έχουν ζήσει με κομμένο νερό και φως... ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ!!!
Κι έχω ακόμα πολλά να πω.
ΕΡΗ


*ΕΡΗ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
ΤΡΙΚΑΛΑ