5.12.19

Εσκομπάρ κινητά που διπλώνουν εναντίον Iphone-ΦΩΤΟ

Escobar Fold 1 ο νέος ανταγωνιστής της Apple.
Ο Ρομπέρτο Εσκομπάρ, o οποίος είναι ο μικρός αδελφός του Πάμπλο Εσκομπάρ κατασκεύασε ένα κινητό που έχει εύκαμπτη οθόνη και επιτρέπει στους χρήστες του να το διπλώσουν και να το… μετατρέψουν σε τάμπλετ.
Σε αντίθεση με το Galaxy Fold της Samsung, το οποίο είχε προβλήματα με την ανθεκτικότητα, ο Ρομπέρτο Εσκπομπάρ είπε ότι το τηλέφωνό του είναι πολύ πιο δύσκολο να σπάσει.
«Το τηλέφωνό μου δεν μπορεί να σπάσει. Η οθόνη μας είναι κατασκευασμένη από ειδικό είδος πλαστικού και έχουμε ακόμα την καλύτερη ανάλυση» ανέφερε χαρακτηριστικά.


Θέλω να χτυπήσω την Apple
«Έχω πει σε πολλούς ανθρώπους ότι θα χτυπούσα την Apple και θα το κάνω. Κατάφερα να κατασκευάσω ένα κινητό και να πουλήσω στον κόσμο ένα κινητό αξίας 349 δολάρια (315 ευρώ), ενώ την ίδια ώρα, άλλες αντίστοιχες συσκευές κοστίζουν χιλιάδες δολάρια. Αυτός είναι ο στόχος μου, να χτυπήσω την Apple» είπε ο μικρός αδερφός του Πάμπλο Εσκομπάρ και ανέφερε ότι έχει σκοπό να καταθέσει αγωγή κατά της Apple τον επόμενο χρόνο.
«Είναι απατεώνες, και τώρα ετοιμάζουμε την αγωγή εναντίον τους. Εξαπατούν τους ανθρώπους και πωλούν άχρηστα τηλέφωνα στους καταναλωτές που είναι υπερτιμημένα. Ήθελα πρώτα να τους δείξω ότι το προϊόν μου είναι πολύ καλύτερο από τα δικά τους και μετά να κάνω την αγωγή. Οι δικηγόροι μου είναι έτοιμοι. Θα την καταθέσουμε στις 6 Ιανουαρίου 2020. Πρόκειται για αγωγή 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων που θα κατατεθεί στα δικαστήρια της Καλιφόρνια. Θέλουμε η Apple να δώσει ορισμένα από τα παράνομα κέρδη της πίσω στους ανθρώπους. Έχω ξοδέψει σχεδόν 1 εκατομμύριο δολάρια μόνο για δικηγόρους για να προχωρήσουν αυτή την αγωγή».

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Οθόνη 7.8’’ AMOLED FHD+
Επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 8 2.8GHz
Μνήμη RAM 6GB/8GB
Aποθηκευτικός χώρος 128GB/512GB
Dual κάμερα 16MP f/1.8 + 20MP f/1.8
Bluetooth 5.0,
DualSIM
Λειτουργικό σύστημα Android 9 Pie
Μπαταρία 4000mAh