Η εφαρμογή των DMMOs στον ΠΟΤΑΠ
«Πρόκειται για ένα μοντέλο που μπορεί να βρει εφαρμογή στον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης (ΠΟΤΑΠ), προκειμένου η περιοχή να αναπτυχθεί περεταίρω τουριστικά, με σχέδιο και στρατηγικούς στόχους», σημείωσε ο κ. Τσιτλακίδης, ο οποίος είναι και πρόεδρος του ΠΟΤΑΠ. Και αυτό διότι οι αναπτυξιακές εταιρίες που λειτουργούν μπορούν να δημιουργήσουν εσωτερικά τον Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμών, πρακτικά δηλαδή, τη μετεξέλιξη του υπάρχοντος Οργανισμού, αφού ως στόχο έχουν την προβολή και προσέλκυση επισκεπτών, την ανάπτυξη της βιώσιμης περιφερειακής οικονομίας και των τοπικών κοινωνιών.
365 μέρες το χρόνο
«Οι «DMΜOs» παρέχουν ευκαιρίες για ανάπτυξη προϊόντων που θα ενισχύσουν την εμπειρία του επισκέπτη, την ταυτότητα και την έκφραση της επωνυμίας του προορισμού. Αποτελούν ένα σύγχρονο εργαλείο marketing στον τουρισμό, προκειμένου να υλοποιηθεί ο στόχος που είναι να αποτελέσει η χώρα και η Πιερία τουριστικό προορισμό 365 μέρες το χρόνο», υπογράμμισε ο κ. Τσιτλακίδης.