25.6.26
Σοφία Μαυρίδου: «Υπογράφηκε η εργολαβική σύμβαση για τη συντήρηση του Δικαστικού Μεγάρου Κατερίνης»
Την Τρίτη 23 Ιουνίου η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου συναντήθηκε με το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Κατερίνης. Στο επίκεντρο
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
.jpg)

