του ψηφιακού μετασχηματισμού. Την πρωτοβουλία ανακοίνωσε στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών ο Matt Brittin, Πρόεδρος της Google για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Στο πλαίσιο του προγράμματος προσφέρονται μία σειρά από εργαλεία, εκπαιδεύσεις, εξειδικευμένες συμβουλές και σημαντικές συνεργασίες με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς της χώρας, για την υποστήριξη των επιχειρηματιών, των εργαζομένων και όσων αναζητούν εργασία.Αφετηρία της πρωτοβουλίας είναι το Job Search, που ξεκινά από σήμερα ως μια νέα υπηρεσία στην Αναζήτηση της Google, για να βοηθήσει όλους όσους αναζητούν δουλειά να βρίσκουν εύκολα και γρήγορα συγκεντρωμένες τις αγγελίες εργασίας από όλο το διαδίκτυο. Το συγκεκριμένο εργαλείο παρέχει επίσης πρόσβαση σε λεπτομέρειες σχετικά με το ακριβές αντικείμενο της εργασίας, τη τοποθεσία της, αν είναι πλήρους απασχόλησης ή όχι κλπ.
Οι χρήστες στην Ελλάδα μέσω αυτής της υπηρεσίας θα έχουν τη δυνατότητα να έρχονται σε επαφή με επαγγελματικές ευκαιρίες και να εντοπίζουν αγγελίες που ταιριάζουν με τις ανάγκες, τις δεξιότητες και τις φιλοδοξίες τους. Για παράδειγμα, αναζητώντας στο Google μια θέση εργασίας (πχ. θέσεις πωλήσεων), θα οδηγούνται αυτόματα στο Job Search που θα τους ενημερώνει για τις διαθέσιμες θέσεις, με φίλτρα όπως, απόσταση από το σπίτι, συγκεκριμένο αντικείμενο εργασίας, αποδοχές, προφίλ εργοδότη και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.
H νέα υπηρεσία της Google θα επηρεάζεται με ιστότοπους εύρεσης εργασίας που λειτουργούν στην Ελλάδα όπως είναι το Kariera.gr και το Workable και θα ενσωματώνει όλο το διαθέσιμο περιεχόμενο των προσφερόμενων θέσεων εργασίας.
Η Google δεν είναι η πρώτη φορά που σχεδιάζει προγράμματα για την Ελλάδα. Ανάμεσα στις σχετικές πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει, είναι και το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online, που ξεκίνησε το 2015 σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, μέσα από το οποίο έχουν ήδη εκπαιδευτεί σε ψηφιακές δεξιότητες πάνω από 140.000 νέοι επαγγελματίες και στελέχη μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων. Επίσης, πρόσφατα, η πλατφόρμα #greecefromhome στη δημιουργία της οποίας συνέβαλε η Google, παρουσίασε μια σειρά νέων πρωτοβουλιών εκμάθησης από το σπίτι. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της καραντίνας, εκπαιδεύτηκαν πάνω από 5.000 επαγγελματίες από τον τουριστικό κλάδο της χώρας σε ψηφιακές δεξιότητες.