Ηδη σήμερα, με εγκατεστημένο εργοτάξιο περίπου στο 50-60% του περιφερειακού της Θεσσαλονίκης, ο χρόνος που χρειαζόμαστε για να φτάσουμε στο αεροδρόμιο φτάνει ακόμα και τα 80-90 λεπτά.
Ολοι φανταζόμαστε που μπορεί να φτάσει όταν ξεκινήσει η θερινή τουριστική περίοδος, και όλα αυτά για ένα έργο το οποίο επίσημα θα ολοκληρωθεί τον Μάιο 2027, και τις αναμενόμενες επιπτώσεις στο "αεροπορικό" κομμάτι του τουρισμού της Πιερίας. Ταυτόχρονα σχεδιάζεται η διακοπή κυκλοφορίας στην υπογειοποίηση της Κατερίνης, γεγονός το οποίο θα δημιουργήσει πρόσθετες καθυστερήσεις. Επειδή η "συγκοινωνιακή πενία τέχνας κατεργάζεται" βάζουμε στο τραπέζι το θέμα της ενίσχυσης του αεροδρομίου της Ν.Αγχιάλου το οποίο ανήκει στην ΥΠΑ, ήδη εκτελούνται πτήσεις, έχει διαθέσιμες χρονοθυρίδες (airport slots), και συνδέεται με την ΠΑΘΕ με την Πιερία.
Οσο για τις χιλιομετρικές αποστάσεις, η Λεπτοκαρυά ενδεικτικά απέχει την ίδια σχεδόν απόσταση από τα δύο αεροδρόμια που μας ενδιαφέρουν, το Μακεδονία και της Ν.Αγχιάλου. Επειδή οι εξελίξεις ήδη διαδραματίζονται και όπως προβλέπουμε θα μας επηρεάσουν δραματικά, πιστεύουμε πως πρέπει η τοπική κοινωνία ενωμένη, δια των θεσμικών της εκπροσώπων να σχεδιάσει τις κινήσεις της.