«Μένουμε Ασφαλείς».
Η λίστα βέβαια δεν λέει και πολλά πράγματα γιατί απουσιάζει το βασικότερο: δεν αναφέρει πόσα χρήματα δόθηκαν στο καθένα. Αυτά, όπως είπε ο κ. Πέτσας, θα τα μάθουμε το 2021. Εστω και αν ο ίδιος το πιο πιθανό είναι να μη βρίσκεται στη θέση του τότε - δεν είναι δα και τόσο επιτυχημένος, είναι πολλές οι γκάφες του.
Στη λίστα βλέπουμε εφημερίδες, sites, ραδιόφωνα και τηλεοράσεις.
Απ' όλη την Ελλάδα.
Ειδικά τα sites τα ψάχνουμε ένα προς ένα.
Και δεν είναι μόνο κάτι απίθανα ή κάποια άλλα που δεν υπάρχουν καν αλλά είναι και sites που δεν περιέχονται στο Μητρώο Online Media. Αυτό από το νόμο απαγορεύεται.
Δεν ξέρουμε αν τον κ. Πέτσα τον καλύπτει νομικά κάποια από τις ΠΝΠ της πανδημίας, αλλά ηθικά και πολιτικά είναι ακάλυπτος 100%.
ΕΔΩ, Η λίστα με τα ΜΜΕ που έλαβαν την κρατική χρηματοδότηση
Στη Βουλή χθες ο Στέλιος Πέτσας εξήγησε γιατί απέκλεισε κάποια ΜΜΕ όπως αυτά του Κώστα Βαξεβάνη. Επειδή, είπε, δεν «λειτουργούν πληρώντας κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και τηρώντας τις αρχές της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας των μέσων αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων (fake news) και τη μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό».
Ποιος αλήθεια το έκρινε αυτό;
ΕΔΩ, Η λίστα με τα ΜΜΕ που έλαβαν την κρατική χρηματοδότηση
Στη Βουλή χθες ο Στέλιος Πέτσας εξήγησε γιατί απέκλεισε κάποια ΜΜΕ όπως αυτά του Κώστα Βαξεβάνη. Επειδή, είπε, δεν «λειτουργούν πληρώντας κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και τηρώντας τις αρχές της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας των μέσων αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων (fake news) και τη μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό».
Ποιος αλήθεια το έκρινε αυτό;
Ο ίδιος ο υπουργός ή μήπως η εταιρεία Initiative που διένειμε τη διαφήμιση;
Ποιοι αλήθεια έκριναν πως πρέπει να πάρει χρήματα -όπως διαβάζουμε- ο Μένιος Φουρθιώτης με διάφορα ανύπαρκτα sites του και όχι ο Σεραφείμ Κοτρώτσος;
Τι είναι άραγε αυτή η Initiative και κρίνει αν κάποιος γράφει fake news ή όχι οπότε του κόβει τη χρηματοδότηση;
Η αίσθηση πλέον είναι πως το ζήτημα δεν είναι μόνο ηθικό αλλά και νομικό.
Η αίσθηση πλέον είναι πως το ζήτημα δεν είναι μόνο ηθικό αλλά και νομικό.