17.9.24

Έρχονται λογαριασμοί εφήβων στο Instagram: Οι γονείς θα ξέρουν τι βλέπουν τα παιδιά τους και με ποιους μιλούν

Η Meta λανσάρει μια νέα λειτουργία στο Instagram: πρόκειται για τους λογαριασμούς εφήβων, τους οποίους θα ελέγχουν πλήρως οι γονείς, για να ξέρουν τι συμβαίνει όταν αφήνουν τα παιδιά τους μπροστά στην οθόνη.
Εντός 60 ημερών θα τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά και Αυστραλία, ενώ από τον Ιανουάριο αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλα κράτη, αλλά και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.Οι λογαριασμοί εφήβων χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: η πρώτη αφορά άτομα κάτω των 16 ετών, οι γονείς των οποίων αναγκαστικά θα πρέπει να ενεργοποιήσουν αυτή τη δυνατότητα. Η δεύτερη κατηγορία αφορά τις ηλικίες 16-18 ετών, όπου οι γονείς ενεργοποιούν προαιρετικά τον νέο λογαριασμό.
   


Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της Meta, οι γονείς θα μπορούν να δουν με ποιους μιλάνε τα παιδιά τους, πότε μιλάνε, τι στέλνουν και πόσες ώρες ξοδεύουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, θα μπορούν ανά πάσα στιγμή να θέσουν ό,τι περιορισμό θέλουν, χωρίς να μπορεί να παρέμβει το παιδί τους.Ανάμεσα στις επιλογές που θα προσφέρονται είναι οι εξής:

Ιδιωτικοί λογαριασμοί: Τα άτομα που δεν τους ακολουθούν δεν μπορούν να δουν το περιεχόμενό τους ή να αλληλεπιδράσουν μαζί τους.

Περιορισμοί μηνυμάτων: Έτσι θα μπορούν να τους στέλνουν μηνύματα μόνο άτομα που ακολουθούν ή με τα οποία είναι ήδη συνδεδεμένοι.

Περιορισμοί ευαίσθητου περιεχομένου: Οι έφηβοι θα τοποθετούνται αυτόματα στην πιο περιοριστική ρύθμιση του ελέγχου ευαίσθητου περιεχομένου, η οποία περιορίζει το είδος του ευαίσθητου περιεχομένου (όπως περιεχόμενο που δείχνει ανθρώπους να παλεύουν ή προωθεί αισθητικές επεμβάσεις) που βλέπουν οι έφηβοι σε μέρη όπως το Explore και το Reels.

Περιορισμένες αλληλεπιδράσεις: Οι έφηβοι μπορούν να επισημανθούν ή να αναφερθούν μόνο από άτομα που ακολουθούν. «Θα ενεργοποιήσουμε επίσης αυτόματα την πιο περιοριστική έκδοση της λειτουργίας μας κατά του εκφοβισμού, τις κρυφές λέξεις, έτσι ώστε οι προσβλητικές λέξεις και φράσεις να φιλτράρονται από τα σχόλια και τα αιτήματα DM (Άμεσων Μηνυμάτων) των εφήβων», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.