φρεσκοχαλικοστρωμένους δρόμους της πόλης και να τους κάνει πιο βατούς στα αυτοκίνητα. Ήταν πολύ εντυπωσιακό όχημα για τους εξής λόγους : Ήταν πολύ βαρύ, τρίτροχο, αργοκίνητο και ατμοκίνητο. Το βάρος του υπολογίζω ότι θα ήταν γύρω στους δέκα τόνους και οι πλατιές σιδερένιες κυλινδρικές ρόδες του εξασφάλιζαν καλή συμπίεση του χαλικιού στο δρόμο. Όταν η «πατητήρα» κυκλοφορούσε, τρανταζόταν η γη σε απόσταση πενήντα και πλέον μέτρων γύρω της. Το καζάνι της ατμομηχανής του θερμαινόταν με ξύλα, που μετέφερε το ίδιο το όχημα στο πίσω του μέρος. Επίσης στο πίσω του μέρος έφερε και μερικά σιδερένια «δόντια», που όταν κατέβαιναν, μπορούσαν να σκάψουν το δρόμο για να ξαναστρωθεί.