17.12.24

Η Πιερία στην Τουρκία πριν 21 χρόνια...


Πριν από 21 χρόνια ξεκίνησε η ΝΕΤΠ (Νομαρχιακή Επιτροπή Τουρισμού Πιερίας) να συμμετέχει με δικό της περίπτερο και τουριστικό έντυπο στην Τουρκική γλώσσα, στην μεγάλη τουριστική έκθεση της Κωνσταντινούπολης.
Η συμμετοχή στην εν λόγω έκθεση κράτησε αρκετά χρόνια.
Οι σχέσεις με τη γείτονα χώρα δεν είναι πάντα οι καλύτερες, ή αν θέλετε δεν ήταν ποτέ καλές, σε μια αρχή αμοιβαίας εμπιστοσύνης.
Για όσους κινούνται στη Θεσσαλονίκη θα έχουν δει τα δεκάδες πούλμαν γύρω από το Τουρκικό Προξενείο (και οικία γέννησης του σφαγέα των Ελλήνων Κεμάλ Ατατούρκ,)που μεταφέρουν τους Τούρκους τουρίστες και προσκυνητές.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με τους Έλληνες τουρίστες και προσκυνητές που επισκέπτονται την Πόλη, την Σμύρνη και άλλες περιοχές με ιστορική σημασία, για τουριστικούς λόγους ή για να επιστρέψουν στις αλησμόνητες πατρίδες.
Αυτή η δυνατότητα δίνεται από τον τουρισμό...
Οι λαοί φαίνεται να βλέπουν μπροστά και το Αιγαίο ως ειρηνική θάλασσα και όχι ως "γαλάζια πατρίδα". Δε θα κάνουμε όμως γεωπολιτική και στρατιωτική ανάλυση. Απλά επισημαίνουμε με την εμφάνιση Τούρκων τουριστικών επιχειρηματιών στην Πιερία και σχετικών δημοσιευμάτων, ότι κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια με πρωτοπόρο τον τότε νομάρχη Πιερίας Γιώργο Παπαστεργίου που έκανε το πρώτο άνοιγμα στην αγορά της Τουρκίας. Πραγματικά πρωτοποριακή κίνηση...
Το ζητούμενο πλέον είναι να γίνουν γιατί όχι, 2 βήματα ή 2 άλματα, σε έναν προορισμό που έχει ήδη τα θεμέλια για να χτιστεί το "τουριστικό οικοδόμημα". 
Εξάλλου όπου και να στραφεί τουριστικά η Πιερία, έχει ένα τεράστιο διαβατήριο. Το brand .... το πιο γνωστό ανά την υφήλιο όνομα: ΟΛΥΜΠΟΣ.
Όλα για την Πιερία λοιπόν...με σχεδιασμό και με πρόγραμμα. Μόνο οφέλη θα έχει ο νομός μας.



* Είναι σπουδαίο, να έχει ένας δημοσιογράφος αρχείο. Γιατί τα γραπτά, τα ντοκουμέντα, λενε την αλήθεια, αποτελούν πηγές για το ρεπορτάζ και για τον ιστορικό. Άραγε πως θα είναι η "δημοσιογραφία" μετά από έναν αιώνα, με όλα τα αρχεία να είναι ηλεκτρονικά ;;;


Ποιοι θυμούνται το "πρωτοποριακό"  περιοδικό μας, MUST 4 ΕΠΟΧΕΣ, που εκτός από την ψυχαγωγία είχε στο επίκεντρο την προβολή του νομού και την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του.