11.5.21

Η ποιήτρια Μίνα Παπανικολάου συγκλονίζει με την περιγραφή της εμπειρίας της με τον... κορονοιό...!

"Μάλλον ήρθε ο καιρός να καταθέσω τη δική μου εμπειρία από τον ιό, διότι ακούω πολλά και απίθανα.
Η νόσηση μου άφησε τα παράσημά της. Πέντε μήνες μετά, η κόπωση, οι επιπτώσεις στην καρδιά και στους πνεύμονες, τα αγγειακα προβλήματα, η απορρύθμιση του θυρεοειδους (μετά από αφαίρεση και λεμφαδενων λόγω ca) κλπ, εμμένουν. 
Όχι όπως τα Χριστούγεννα φυσικά αλλά εμμένουν.
Ήμουν από τους πρώτους στη λίστα εμβολιασμών αλλά για λίγες μέρες δεν πρόλαβα.
Ο εμβολιασμός μετά τη δεύτερη δόση μου άφησε το εξής παράσημο, για πέντε ώρες πυρετό 37,4. Αντισώματα : 18.000.
Οι αρνητές μου είπαν χαιρεκακα :
περίμενε σε δύο τρεις μήνες που θα πεθάνεις και τα λέμε. 
Ναι, τα άκουσα και αυτά!
Τώρα που ακόμα αντιμετωπίζω τις επιπτώσεις της νόσησης, η οποία σημειωτέον ήταν ήπια, γνωρίζω τί είναι χειρότερο :
 η συνωμοσιολογια σίγουρα.
Συμπέρασμα :σκεφτείτε πριν μιλήσετε, πριν γράψετε, πριν ενεργήσετε.

Δεν θέλω να σκέφτομαι τι ζουν όσοι νόσησαν βαριά, ούτε εκείνους που έφυγαν, ούτε εκείνους που έμειναν πίσω και κάθε μέρα αναρωτιουνται γιατί τόσος πόνος...
 Μακάρι να προλάβαινα, να προλάβαιναν...
Ευχή μου είναι η δημιουργία long covid Ιατρείων που θα αντιμετωπίζουν συνολικά τους ασθενείς όταν οι επιπτώσεις επιμένουν.
Τέλος, οι διοικητικοί κολλούν, νοσούν, εμβολιάζονται, ανακαμπτουν. 
Οι συμπεριφορές μένουν, δλδ έμειναν, καταγράφηκαν.
 Και επιτέλους, η διοίκηση είναι επιστήμη (για να μην ξεχνάμε και τα συνδικαλιστικά)!"

Φιλικά
Μίνα

[Ανάρτηση στο προφίλ της στο facebook]