23.6.26

Πρωταθλητής Ελλάδος στην Τοξοβολία ο ΓΑΣ Αρχέλαος Κατερίνης - Συγχαρητήριο μήνυμα του Δημάρχου Ι. Ντούμου

Απευθύνω τα θερμά μου συγχαρητήρια προς τη διοίκηση, τους προπονητές, τους αθλητές τοξοβολίας του Αρχέλαου Κατερίνης, για τις σημαντικές ατομικές διακρίσεις τους και την κατάκτηση της 1ης θέσης στη γενική βαθμολογία, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Τοξοβολίας Α/Χ, το οποίο διεξήχθη στη Φλώρινα.
Ιδιαίτερα συγχαίρω τους πρωταθλητές μας:
Χάρη Ιακωβίδη: 2η θέση - ασημένιο μετάλλιο.
Βαγγέλη Χαρίση: 3η θέση - χάλκινο μετάλλιο.
Βαγγέλη Μαρινόπουλο: 5η θέση.
Τον προπονητή των πρωταθλητών μας Ιωάννη Χαρίση και τον έφορο του τμήματος τοξοβολίας του Αρχελάου, Δημήτριο Γαλάνη.
Στον Δήμο Κατερίνης στηρίζουμε έμπρακτα τον αθλητισμό και είμαστε κοντά σε κάθε προσπάθεια που προάγει το αθλητικό ιδεώδες. Εύχομαι στους αθλητές μας κάθε επιτυχία και πολλές ακόμη διακρίσεις στη συνέχεια.

Ιωάννης Ντούμος
Δήμαρχος Κατερίνης