.jpg)
Η Δ/ντρια του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Kατερίνης, κ. Χρυσαυγή Δριστά, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι Εκπαιδευόμενοι/ες σας προσκαλούν στην «Τελετή Αποφοίτησης ΣΔΕ 2025-2026 - Ενημερωτική Ημερίδα» που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτερά 29 Ιουνίου 2026 και ώρα 19.00 στο Συνεδριακό Κέντρο Κατερίνης «Εκάβη», διάρκειας περίπου μιάμισης ώρας.
Η εκδήλωση απευθύνεται σε όλους: πολίτες, εκπροσώπους φορέων, γονείς, εκπαιδευτικούς και κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να γνωρίσει από κοντά τον ρόλο των ΣΔΕ στην προώθηση της διά βίου μάθησης, στην ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης και στην καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού.
Μέσα από παρουσιάσεις, δράσεις και διαδραστικά δρώμενα, θα αναδειχθούν καλές πρακτικές και τα σχέδια δράσης/διαθεματικά εργαστήρια που υλοποιούνται στο σχολείο μας, ενώ παράλληλα θα ενισχυθεί η δικτύωση με την τοπική κοινωνία και τους φορείς της κοινότητας.
Στόχος μας είναι να εμπνεύσουμε, να κινητοποιήσουμε και να ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή περισσότερων συμπολιτών μας που θέλουν να κάνουν ένα νέο ξεκίνημα στην εκπαίδευση και τη ζωή τους.
Επίσης, θα πραγματοποιηθεί βράβευση του 1ου Συλλόγου Διδασκόντων ΣΔΕ (2005-2006). Στο τέλος θα υπάρχει μπουφές και δώρο γλαστράκι βασιλικού για όλο το κοινό!
Σας περιμένουμε! Η γνώση δεν έχει ηλικία – κάθε στιγμή είναι κατάλληλη για μια νέα αρχή.
Ενημερώσου ! Ενθάρρυνε! Στήριξε!
Η Πράξη με τίτλο «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)» εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – ΕΚΤ+).
Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων και των εκπαιδευομένων ΣΔΕ
Η Δ/ντρια ΣΔΕ Κατερίνης
Χρυσαυγή Δριστά
Η εκδήλωση απευθύνεται σε όλους: πολίτες, εκπροσώπους φορέων, γονείς, εκπαιδευτικούς και κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να γνωρίσει από κοντά τον ρόλο των ΣΔΕ στην προώθηση της διά βίου μάθησης, στην ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης και στην καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού.
Μέσα από παρουσιάσεις, δράσεις και διαδραστικά δρώμενα, θα αναδειχθούν καλές πρακτικές και τα σχέδια δράσης/διαθεματικά εργαστήρια που υλοποιούνται στο σχολείο μας, ενώ παράλληλα θα ενισχυθεί η δικτύωση με την τοπική κοινωνία και τους φορείς της κοινότητας.
Στόχος μας είναι να εμπνεύσουμε, να κινητοποιήσουμε και να ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή περισσότερων συμπολιτών μας που θέλουν να κάνουν ένα νέο ξεκίνημα στην εκπαίδευση και τη ζωή τους.
Επίσης, θα πραγματοποιηθεί βράβευση του 1ου Συλλόγου Διδασκόντων ΣΔΕ (2005-2006). Στο τέλος θα υπάρχει μπουφές και δώρο γλαστράκι βασιλικού για όλο το κοινό!
Σας περιμένουμε! Η γνώση δεν έχει ηλικία – κάθε στιγμή είναι κατάλληλη για μια νέα αρχή.
Ενημερώσου ! Ενθάρρυνε! Στήριξε!
Η Πράξη με τίτλο «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)» εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – ΕΚΤ+).
Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων και των εκπαιδευομένων ΣΔΕ
Η Δ/ντρια ΣΔΕ Κατερίνης
Χρυσαυγή Δριστά