Ο καλλιτέχνης, που θεωρείται ένα από τα κορυφαία ονόματα της Σχολής του Λονδίνου μαζί με τους Φράνσις Μπέικον, Χένρι Μουρ και Λούσιαν Φρόιντ, ήταν γνωστός για τα πορτρέτα του και τις σκηνές δρόμου του Κάμντεν στο βόρειο Λονδίνο.
Κατά τη διάρκεια μιας καριέρας επτά δεκαετιών, τα έργα του -που χαρακτηρίζονται από τις παχύρευστες στρώσεις χρώματος- έχουν εκτεθεί στις κορυφαίες γκαλερί του κόσμου.
Από τα εγκαίνια της πρώτης του έκθεσης, το 1956, μέχρι το θάνατό του, ο Auerbach ουδέποτε αμφιταλαντεύτηκε στις αναζητήσεις του. Δουλεύοντας με θέματα που τον απασχολούσαν επί δεκαετίες, δημιούργησε πορτραίτα - συνήθως πρόσωπα και ξαπλωμένες φιγούρες - των οποίων τα περιγράμματα πάσχιζαν να αναδυθούν από πυκνές, συμπλεγμένες μάζες χρώματος που έμοιαζαν με αρχέγονη λάσπη που ζωντανεύει από κεραυνοβόλες πινελιές.
HEAD OF J.Y.M., 1974
Ταυτόχρονα, δουλεύοντας με βάση σχέδια που έκανε κατά τη διάρκεια περιπάτων στη γειτονιά του - το Mornington Crescent και το Primrose Hill αποτελούσαν τα αγαπημένα του θέματα - δημιούργησε πυρετώδη, έντονα τοπία με δρόμους και πάρκα, σκοτεινά και υποτονικά τα πρώτα χρόνια, λαμπρά χρωματισμένα μετά τα τέλη της δεκαετίας του 1960.
«Ο Φρανκ Άουερμπαχ, ένας από τους μεγαλύτερους ζωγράφους της εποχής μας, πέθανε ειρηνικά τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας 11 Νοεμβρίου στο σπίτι του στο Λονδίνο», δήλωσε ο Geoffrey Parton, διευθυντής της γκαλερί του Auerbach Frankie Rossi Art Projects.