Οι εργασίες αυτές έχουν προκαλέσει κατ’ επανάληψιν δυσχέρειες στην ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων καθώς γίνονται με ρυθμούς χελώνας. Εκτός αυτού αποτελούν και σημεία υψηλού κινδύνου για την πρόκληση ατυχημάτων.
Η ερώτηση μέχρι τη στιγμή που συντάχτηκε το παρόν δημοσίευμα δεν έχει απαντηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Πριν 2 μόλις μέρες, είχαμε εκτροπή νταλίκας στο τούνελ Κατερίνης και από τύχη δε θρηνήσαμε θύματα. Ήταν Μάρτιος του 2022, δηλαδή πριν ένα χρόνο, που ο τότε υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, σε εκδήλωση του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας και του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων δήλωνε: « η Οδική Ασφάλεια έχει τεθεί εξαρχής σε απόλυτη προτεραιότητα και εθνικό στόχο» Και συμπλήρωνε: «Η οδική ασφάλεια αποτελεί έμπρακτη απόδειξη κοινωνικής υπευθυνότητας. Είναι ένα ζήτημα σοβαρό και γι' αυτό μόνο με σοβαρότητα μπορεί να αντιμετωπιστεί. Με σχέδιο και με πρόγραμμα. Όχι με ευχολόγια. Και αυτό ακριβώς κάνει η κυβέρνησή μας».
Ας μας εξηγήσουν πως εννοούν στην κυβέρνηση τη σοβαρότητα που αντιμετωπίζουν την οδική ασφάλεια όταν δεν μπαίνουν καν στον κόπο να απαντήσουν σε ερωτήματα κοινοβουλευτικής ομάδας της Βουλής ;…γιατί έχουμε μπερδευτεί!!!
Έχουμε χορτάσει υποσχέσεις και ψέματα!!! Τόσο λοιπόν σοβαρό θεωρούν το θέμα της οδικής(και όχι μόνο) ασφάλειας των πολιτών;
Έτσι την έχουν θέσει ως εθνικό στόχο; Ο Νίκος Χαρδαλιάς επιπλέον το 2020 διαβεβαίωνε ότι «το κράτος είναι εδώ, η πολιτεία είναι εδώ». Τελικά το κράτος και η πολιτεία είναι εδώ; Η απάντηση δική σας….. Δείτε πιο κάτω την ερώτηση της Ελληνικής Λύσης: